Ügyfélszolgálati központ tel.: 06-1-7008-426, Munkanapokon: 8:00 - 16:00

Üzleti feltételek

1. Általános információk

 

Az alábbi üzleti feltételek az happyhairshop.hu-n történő vásárlás esetén érvényesek.

Az alábbi üzleti feltételek ismertetik

 

Az eladó - az oldal üzemeltetője:

Eureco s.r.o., Zimná 6, 945 01 Komárno, Szlovákia

Cégjegyzék szám: 36550124

Nemzetközi adószám: SK2020160890

Számlaszám: 11600006-00000000-28026093
Pénzintézet: ERSTE Bank Komárom
Számlanév: Eureco s.r.o.

A céget a nyitrai kerületi cégbíróságon lett bejegyezve, jegyzékszám: 13566/N, a bejegyzés dátuma 12.11.2002 (a továbbiakban „eladó“)

 

és a

 

Vevő:

fizikai vagy jogi személy, aki az az elektronikus rendelése leadásával vásárlói kapcsolatba lépet az eladóval (a továbbiakban „vásárló“)

közti jogokat és kötelezettségeket a happyhairshop.hu (továbbiakban HappyHairShop) elektronikus áruházban való vásárlás esetén.

Az üzleti feltételek megfelelnek a Szlovák Köztársaság jogrendjének. Abban az esetben, ha fizikai személy a vásárló, az üzleti feltételeket a 40/1964 Z. z. számú törvény szabályozza.

Abban az esetben, ha az egyik ügyfél fizikai személy, a jogi viszonyok nincsenek módosítva a Polgári törvénykönyv üzleti feltételekre vonatkozó 40/1964-számú törvénye érvényes hangzatában,  a Fogyasztóvédelmi 102/2014 számú törvény érvényes hangzatában, a Fogyasztóvédelmi törvény, 108/2000 számú törvénye  érvényes hangzatában direkt értékesítés és küldeményszolgálat esetében.

Abban az esetben, ha az szerződésben szereplő fél vállalkozó, a jogi viszonyok nem módosulnak az Üzleti törvénykönyv 513/1991 üzleti feltételek törvényének hangzatában. Az üzleti feltételek 2011. 06. 23-ától érvényesek.

Az eladó elérhetőségei:

Tel./fax: +421 2 327 848 77

info@happyhairshop.hu

 

2. Adásvételi szerződés

A vásárló megrendelése az alapja a vételi szerződés létrejöttének. A vételi szerződés akkor lép

érvénybe, amikor az eladó értesíti a vásárlót a kőtelező érvényű egyetértéséről a vevő által javasolt adásvételi szerződéssel, vagyis kötelezően visszaigazolja a rendelést az eladó részéről.

Ettől a pillanattól kezdve a vásárló és az eladó között kölcsönös jogi kötelezettségek lépnek érvénybe, melyeket a vételi szerződés és a jelen üzleti szabályzatban foglaltak határoznak meg, melyek szerves részét képezik az adásvételi szerződésnek.  

Minden rendelés, melyet a HappyHairShopon adnak le kötelező érvényű.

A rendelés elküldésével a vásárló megerősíti, hogy elolvasta az üzleti és a reklamációs feltételeket, és elfogadja azokat.

Az elektronikus megrendelés abban az esetben érvényes, ha a vásárló minden szükséges adatot megadott. Ha a megrendelés nem tartalmazza a szükséges elemeket, vagyis hiányos, a rendszer nem tudja fogadni azt. Ebben az esetben az eladó nem vállal felelősséget azért, ha a megrendelés késik, valamint az olyan károkért, melyeket a megrendelési lap hibás, illetve hiányos kitöltése von maga után.

3. Az árak feltételei

Minden termék, mely fellelhető az e-shopban, tartalmazza az ÁFA-t. A megrendelés elküldése előtt látható végösszeg tartalmazza a szállítási költségeket. A szállítás költségei függnek a választott szállítási módtól és a fizetés módjától.  Az eladó fenntartja a jogot a termék árának megváltoztatására (emelésére és alacsonyabbá tételére) a HappyHair.hu felületén. Az új árak a közzététel napjától érvényesek. Az új árak nem érvényesek a függőben levő megrendelésekre.

Az akciós árak a feltüntetett időpontig érvényesek. Az eladó által kínált akciók az egyes termékekre nem vonhatóak össze. 

4. A termék kifizetése

A termék mindaddig az eladó tulajdonát képezi, ameddig nem lett kifizetve a teljes vételár. A teljes vételárat az alábbi módokon van lehetőség kifizetni:

  • utánvéttel

  • előre történő banki átutalással

  • bankkártyával

  • PayPal-en keresztül

Minden csomaghoz hozzátartozik a számla, az adóigazolás,

Minden küldemény tartalmazza az áruszámlát, az adózási bizonylatot, amely egyben jótállás (jótállási jegy) is. A vásárlónak lehetősége van ajándékcsomagolás igénybevételére, melynek összege 1,29 EUR.

5. Az áru kézbesítése

A megrendelt áru kézbesítése a termék elérhetőségétől és raktárkészleten levő mennyiségétől függően a legrövidebb időn belül megtörténik. A szállítás időtartama, mely minden termék esetében feltüntetve szerepel, eltérhet a valódi szállítási határidőtől. Az áru kézbesítése kizárólag hétköznapokon történik.

Az áru átvételekor a vásárló köteles ellenőrizni a termék csomagolását, hogy az nem sérült-e, majd aláírásával igazolni az átvételt az átvételi elismervényen. Amennyiben a termék csomagolása láthatóan sérült, a vásárlónak az átvételkor azonnal jeleznie kell ezt a kézbesítőnek, a megfelelő dokumentum kitöltésével. Ha a vásárló átveszi a nyilvánvalóan sérült csomagolással kézbesített terméket, a további reklamációt ezen okból kifolyólag a forgalmazó már nem fogadja el. Csak az a kézbesített csomag számít eredetinek, mely sértetlen, bontatlan csomagolású, és amely a forgalmazó által rögzített védjegyet is épségben tartalmazza.

6. Minőségi kifogásolás, reklamáció

A vásárlónak jogában áll kinyilvánítani a termékkel kapcsolatos kifogásolásait, a ’Reklamáció’ pontban szereplő feltételeknek megfelelően.

7. Szerződésbontás

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

A vásárlónak jogában áll visszaküldeni a megrendelt terméket az alábbi címre:

Eureco. s.r.o.

Póstafiók 125
2900 Komárom
Magyarország

Ez a határidő abban esetben is él, ha az áru a szállítási határidő utolsó napján lett feladva.

Reklamáció esetén a terméket eredeti és ép állapotában kell visszaküldeni. Abban az esetben, ha a vásárló a terméket sérült és részlegesen használt, vagy olyan megrongált állapotban küldi vissza, melyért a forgalmazó egyértelműen nem felelős, a megrendelőnek tudomásul kell vennie, hogy a forgalmazó jogosult a hiba jóváírására a vásárló által visszaigényelt termékárból.

A vásárlónak tudomásul kell vennie, hogy a szerződéstől való visszalépés nem lehetséges – higiéniai okokból - abban az esetben, ha a termék biztonsági csomagolását időközben a megrendelő eltávolította. Csatos póthaj esetén a csomagolás eltávolítható a termék minőségének, színének ellenőrzése okán, azonban a rögzítéshez szükséges higiéniai szalag (gumi) eltávolítása már a védőfólia megbontását jelenti, így a termék higiéniai okokból nem megreklamálható. A minőségi kifogásoláson kívül csak bontatlan csomagolásban levő kontaktlencsét, lencsefolyadékot és szemcseppet lehet visszaküldeni.

A szerződés visszalépéséhez szükséges formanyomtatvány ITT érhető el. A visszaküldött termékhez mellékelni kell a forgalmazó által kiállított faktúrát (számlát) vagy a megrendelési azonosítót, és a gyors ügyintézés érdekében az Ön bankszámlaszámát is.

A forgalmazó köteles a szerződésbontás keletkezési dátumától számított 14. napon belül visszatéríteni a megrendelő kifizetéseit a szerződésben foglaltak szerint.

A forgalmazó nem köteles visszatéríteni a vásárló kiadásait addig, amíg nem kapja kézhez a terméket, vagy ameddig a vásárló nem bizonyítja be, hogy valóban visszaküldte a terméket a forgalmazónak.

A forgalmazó nem köteles megtéríteni a vásárló szállítási költségeit abban az esetben, amennyiben a vásárló a forgalmazó által kínált legalacsonyabb díjszabású kézbesítési szolgáltatást választja.

A vásárlónak tudomásul kell vennie, hogy az általa kezdeményezett szerződésbontás miatt a termék visszaküldésével kapcsolatban költségek terhelhetik.

A vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben az áru mellé az eladó ajándékot is biztosított, de a vevő eláll a vásárlástól, az ajándékozási szerződés érvényét veszti, melynek értelmében a vevő az adott termék mellett köteles visszaküldeni az ajándékot is.

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet hatályos állapotban itt érhető el.

9. Alternatív vitarendezési szabályok

Abban az esetben, ha a vásárló nem volt elégedett a reklamáció lebonyolításával, vagy bebizonyosodik, hogy a forgalmazó megsértette a vásárló jogait, a vásárló kérvényezheti a forgalmazónál a mulasztás helyreállítását (e-mail-ben az info@happyhairshop.hu címen keresztül). Ha a forgalmazó elutasító választ ad a kérelemre, esetleg a vásárló - levele feladásától számított 30 napon belül sem kap semmiféle választ, a vásárló jogosult kérvényezni az eset kivizsgálását az alternatív vitarendezési szervnél. A vásárló ehhez kapcsolódóan formanyomtatvány kitöltésével is érvényesítheti panaszát, mely a http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm oldalon érhető el.

Az alternatív vitarendezési joggal csak az a vásárló élhet, aki fizikai személyként, nem pedig üzleti, foglalkoztatási vagy szakmai céllal kötött szerződéses megállapodást a forgalmazóval.

Az alternatív vitarendezési jog kizárólag a forgalmazó és a vásárló között létrejött szerződéses megállapodásra hivatkozva gyakorolható. Az alternatív vitarendezési jog kizárólag a fogyasztó és a forgalmazó között létrejött hosszú távú szerződésekre vonatkozik, ill. azokra a peres esetekre, melyeknél a perköltségek nem haladják meg a 20 eurót. Az alternatív vitarendezéssel foglalkozó szervnek jogában áll a vásárlótól a per kezdeményezése céljából illetéket kérni, melynek értéke nem haladhatja meg az 5 eurót (ÁFA-val együtt).

A szolgáltatások áttekintésével és felügyeletével az alábbi hivatal foglalkozik: NFH (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság) - www.nfh.hu

Ez az oldal sütiket (cookies) használ. A honlapon való további böngészéssel Ön hozzájárul ezek használatához. Bővebben itt